اس ام اس های روز زن
اس ام اس عکس جوک بازیگران
اس ام اس های روز زن
سه شنبه 18 فروردين 1394 ساعت 4:55 | بازدید : 633 | نویسنده : بهی | ( نظرات )

تبریک روز زن ، اس ام اس های روز زن ، پیامک روز زن

اس ام اس روز زن,پیام تبریک روز زن,جوک روز زن,پیامک روز زن

همسرم

معنای عشق و دوستی را در تمنای وجود تو یافتم

روزت مبارک تمام زندگی من !

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

همسرم روزت را تبریک گفته

و هزاران هزار شاخه ی روز صورتی را

به همراه تمام عشق که موجودیم است تقدیمت می کنم

بدون که همیشه دوست داشتم دارم و خواهم داشت

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد

می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم

در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای

تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

دوست دارم همیشه همرنگ صداقت باشی

روزت مبارک همسر عزیزم

تنها تکیه گاه منی دوستت دارم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

زالطاف خدا کنار هم زیستن است

تنها نشدن به کلبه ی خویشتن است

معشوق بغل گیر و به وی بوسه بزن

کان حج دگر به همسر آمیختن است

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

و خداوند زن را نمک زندگی آفرید تا مرد را از گندیدگی نجات دهد !

روز زن مبارک !

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

اي مهربان با خم ابرو كمان

مزن بر جان من تير زمان

گر بگردي يار من

يا به آلام غمخوار من

عشق تو را در سر نهم

نام تو را همسر نهم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

کاش میشد تا تمام عمر همراهم شوی

تا نگردم گم به راه زندگانی همسرم

در شب تار و غمین قلب من تو آمدی

تا شدی تنها ستاره در شب من همسرم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

تو شاه مني

ماه مني

شمس شبانگاه مني

در شب تنهايي من

تويي كه همسر و همراه مني

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

همسر عزیزم بدان همیشه و در هر شرایط دوستت دارم

عاشقانت همه نامی و نشانی دارند

آنکه در عشق تو بی نام و نشان است منم

روزت مبارک عزیزم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

اي نگينِ پُر بهاء انگشتراين دست هايم

همسرم اي رازدارومونس اين قصه هايم

شادهستم با تومن درزندگي همراز هستم

اي شريك دردها وُشكوها وُغصه هايم

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

هرزمان هستي صفا ومهرمی بارد به خانه

گرم مي باشدهميشه سردي اين آشيانه

محومي گردد تمام غصه وُ اشك شبانه

چون توهستي بهتر از آوا و هر شعر و ترانه

اس ام اس زیبا روز زن,اس ام اس عاشقانه روز زن

اي اميد زندگي اي معبد عشق و صفايم

ناخدايم گرچه مي دانم كه بي مهر و وفايم

اي سفيدي بخش شب هاي نگون بخت سياهم

اين توهستي نغمه خان مهربان بچه هايم

اس ام اس های روز زن

چشمه پاک و زلال مهر تو جاری بود

تشنه ام هر دم به رود مهربانی همسرم

آسمان تار قلبم را تو روشن کرده ای

پس بمان در قلب بیتاب نگاهم همسرم

 



باز نشر شده توسط : وبلاگ نمکستان

برچسب‌ها: اس ام اس روز زن , اس ام اس ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 3631
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 75
:: باردید دیروز : 32
:: بازدید هفته : 75
:: بازدید ماه : 3033
:: بازدید سال : 21418
:: بازدید کلی : 291649